fredag den 11. februar 2011

Moar!

Efter snart at have passet hus i en hel uge. Jeg har været tidligt oppe, smurt madpakke og kørt min lillebror i skole. Jeg har lavet med, vasket op og ordnet i køkkenet. Jeg har vasket tøj, vandet blomster, og skal støvsuge hus og bil lørdag. Jeg har købt ind, hentet lillebror fra SFO og diverse aktiviteter. Jeg har passet min nye praktik, forsøgt at lave læringsmål og forsøgt at være frisk og veloplagt. Jeg har haft brug for ro i hovedet, men har også skulle underholde min lillebror.

Damn jeg er bombet i mit hoved! Og så skal jeg på skiferie i næste uge @.@

Der kommer hermed til at gå endnu længere før jeg overvejer at flytte hjemmefra!

Kære mor og far - I er savnet!

________________________________________________________


Og nu er lillebror syg med feber, så jeg måtte tage en fridag.
"Hej, min lillebror har fået feber, så jeg kan ikke komme i dag"
"Hej. Kan du lige vente et øjeblik?"
...
"Hej, jeg fik besked på at du gerne ville have fri i dag?"
"Ja, min lillebror er syg."
"Din lillebror?"
"Ja, mine forældre er på ferie, og jeg passer ham"
"Jamen, så må vi jo finde ud af noget. Du kan nok ikke få barns sygedag, men jeg siger det videre."
"Mange tak."

Jeg skal ind på seminaret til møde, og så må lillebror blive hos mormor. Jeg håber at min hovedpine går væk, og at lillebror bliver rask så vi kan komme på skiferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar