mandag den 21. november 2011

Ny taktik!

Jeg vil prøve noget nyt, og lidt mere aggressivt. Jeg er for neutral i mine jobsøgninger, og jeg får ikke rigtig nogen respons, andet end autosvar som "Tak for din ansøgning. Hvis du ikke hører fra os inden d. 28 betyder det at vi er gået videre med andre ansøgere." og det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
Nu vil jeg besøge forskellige hoteller i København og sige:
Hej, mit navn er Marie Christensen. Jeg er en frisk, åben og lærenem pige, der rigtig gerne vil have noget erhvervserfaring. Jeg vil gerne finde ud af om det her er et felt jeg vil uddanne mig indenfor, så derfor vil jeg høre om I kunne være interesserede i at have mig i praktik i en uge? Jeg er 21 år, og har været i gang med at læse til pædagog, men stoppede fordi det ikke var hvad jeg havde forventet. Jeg vil gerne læse til receptionist, men jeg vil gerne have lidt erhvervserfaring, så jeg ikke risikerer at starte på en uddannelse for så at stoppe igen, det vil være spild af alles tid.

Jeg håber at det virker. Og jeg kan jo køre med min far til København om morgenen hvis det er. Jeg håber virkelig at det virker! Nu skal jeg bare finde ud af hvornår. Til en start tror jeg at jeg spørger inde ved DGI-byen, de har altid været så søde når vi har overnattet der, og så er det ikke et meget dyrt og fancy hotel, så jeg håber at de vil være mere åbne for min idé.

Kryds fingre for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar