lørdag den 11. februar 2012

Så prøver vi igen!

Jeg starter på en uddannelse på onsdag, d. 15, som receptionist i Valby, på Hotel-og restaurantskolen. 5,5 uges grundforløb, og forhåbentlig kan det give mig en idé om jeg vil det eller ej. For jeg syntes det lyder spændende, og jeg kommer stadig til at have kontakt med en masse mennesker. Jeg er spændt på hvordan det går, for jeg vil gerne lave noget andet end at sidde derhjemme, men det er bare svært at få arbejde lige nu, især når man bor langt væk og ikke har erfaring.
Jeg vil gøre mit bedste for rent faktisk at deltage aktivt i min uddannelse denne her gang, og heldigvis er der ikke lige så meget teori som der er praktisk viden. Og så lyder det vildt spændende at lære hvordan man holder et godt arrangement eller en fed event.
...
Jeg har derfor også sagt mit job op pr. 31/3, fordi jeg skal finde en praktikplads derefter. Og da det bliver fast arbejde er jeg bange for at miste al min fritid, plus jeg syntes at arbejde lidt for ofte har kollideret med noget andet. Men det bliver underligt at stoppe. Ikke længere skulle sige hej til de kendte ansigter, og snakke om hvordan det går. For selv om jeg på det seneste har følt at det ikke har været helt det samme mere, så har jeg stadig været glad nok for det når jeg kom derud. Det har været 5,5 dejlige år, og jeg har virkelig oplevet mange ting. Jeg kommer nok til at savne den gode stemning og musikken xD

1 kommentar:

  1. Meget held og lykke med det nye :)
    Det lyder rigtig spændende!

    SvarSlet