tirsdag den 19. oktober 2010

Nu falmer skoven tindt om land...

Og derfor var jeg naturligvis nødt til at tage i skoven. Hele familien skulle med ud og samle svampe til aftensmaden, og min bedstefar og Hanne var med. David var noget hyperaktiv, men fandt da også en del svampe.
Min far og jeg gik og tullede lidt for os selv, jeg samlede blade til min sommerfugl. Vi gik og sang lidt, og det lykkedes os at finde første og tredje vers fra "de atten svaner" men kun omkvædet af andet vers.
Så prøvede vi at finde teksten til en bamse og kylling sang, men måtte opgive. Så sang vi bare nogle andre i stedet xD Jeg kan godt lide at synge med min far, og jeg vinder altid når vi leger gæt en disneysang ^^
Vi løb også op over træstammerne, både min af og jeg, og min lillebror og jeg. Det er nu meget sjovt at gøre den slags.  Skoven var bare så dejlig, smuk og stille. Det var lidt som at forsvinde ind i en anden verden.
Det er lidt som når man læser bøger, der bliver jeg også opslugt af det der sker i bogen, og hvis jeg er nødt til at ligge den fra mig så er mit humør det samme som i bogen xD Jeg tror det er derfor jeg altid har været vild med at læse bøger, fordi jeg kan forsvinde ind i deres univers og opleve en masse ting. Og jeg kan gøre det igen og igen, også selv om jeg har læst bøgerne før.
Så er der alligevel noget godt ved at have de mange (13) reoler klemt ing på mit værelse <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar