mandag den 4. oktober 2010

Meet-ups

Jeg har fået weekenden til at gå med at være til meet-ups. Og arbejde, men det er knap så vigtigt.
Fredag havde jeg arrangeret et meet-up for Resin Garden, dukkemennesker. Det var super hyggeligt, vi fik 6 timer til at gå med at sidde på Ro's torv og snakke og hygge ^^

Søndag var jeg til cosplay walk, fordi Wolter sagde at jeg skulle xD Det var også super hyggeligt, og jeg fik hilst på en masse mennesker. Jeg lærte også hvordan man leger "Ride my Mustang (pony)" xD Der er blevet optaget en film af det, men jeg ved ikke helt hvor den kommer op henne O.o

Søndag blev Wolter og jeg enige om at vi måtte arrangere endnu et meet-up, så hende og Amalie kunne ses. Så d. 23. oktober skal vi holde et meet-up for cosplay- og dukkemennesker ^^ Lige nu er ve ved at finde ud af hvor det skal være, højst sandsynligt i kbh-området, muligvis Vanløse.
Jeg syntes det er spændende at arrangere meet-ups, og se hvor mange forskellige folk der egentlig kommer. Og hvor mange dejlige dukker der kommer med <3

...

Alle folk jeg skriver til svarer ikke.. Hverken på min mobil, der er ved at dø, eller på msn. Jeg føler mig lidt alene nu. Og fik skrevet "please smile for me..." på køkkenvinduet, ikke smart >.>
Jeg kan ikke tåle så meget selskab, for derefter at være helt alene..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar