onsdag den 20. oktober 2010

Verdens bedste kæreste

Jeg er i praktik på et bosted for voksne udviklingshæmmede, og har også sagt ja til lidt ekstra rengøring i en vuggestue/børnehave tæt på mig.
Jeg havde fri klokken 22 i går, og havde aftalt med min kæreste, der gerne ville hjælpe, at han skulle støvsuge, og så kunne vi sammen køre ud og ordne resten, han ville hente mig når jeg fik fri.
Jeg bliver en halv time forsinket, og min kæreste brokker sig lidt over det, fordi han vil også gerne nå at se natholdet. Jeg siger at hvis det er kan han bare se det ovre i klubben, og så kan jeg gøre rent imens.
Da vi kommer derud låser han op og tænder lyset, og siger at han har ordnet det hele, og jeg skal bare tjekke om det er ok <3
Aww, kunne man forestille sig nogen bedre kæreste, end en der sådan ordner ting for en når man kommer træt hjem fra arbejde <3

Love you sweetiepie ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar